Благодаря. Доколкото разбирам електромагнита привлича челото, пластините захапват и служат и като омекотител за синхронизиране на оборотите
Известие
Collapse
No announcement yet.
вътрешна циркулация на парното
Collapse
X
-
Ремъчната шайба се върти постоянно от коляновия вал. Съединителя (това с пластините) е свързан с оста на компресора. Нормално между тях има малка въздушна междина. Когато ЕКУ-то захрани (през реле) бобината, тя привлича съединителя и той "залепва" за шайбата. Започва да се върти с оборотите на шайбата, респективно и оста на компресора. Ролята на пластините е да осигурят този аксиален ход на съединителя, както и да предадът въртящия момент на оста на компресора. Приплъзване разбира се има и от количеството му зависи дълговечността на съединителя. По тази причина аз си пускам климатика винаги на празен ход.
Comment
-
Правилно съм разбрал. Но има и нещо друго - подаваш рязко газ и вдигаш 4000об. ЕКУ-то изключва омпресора за да набереш бързо скорост и като стигнеш 4000 и ги задържиш, ЕКУ-то включва компресора отново. Това не може да се избегнеAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NVG Покажи съобщениеТака е. Но, което зависи от мен го правя.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
Comment